Valorant 2.07 Yama Notları

6 dk okuma süresi
 Valorant 2.07 Yama Notları

Çıktığı günden beri oldukça fazla bir şekilde oynanan Valorant, gün geçtikçe kitlesini arttırmaya devam ediyor. Bildiğiniz üzere her iki haftada bir oyuna yeni bir güncelleme gelir ve yayınlanır, bu yazımızda sizlere Valorant 2.07 yama notları yayınladık. Yeni yamada neler yayınlanmış, neler değişmiş gelin bakalım. Yeni yama henüz yayınlanmadı, yayınlandığı zaman yazı güncellenecektir.

Valorant 2.07 Yama Notları

Oyuna her iki haftada bir güncelleme geliyor, gelin bakalım Valorant 2.04 yama notları ile birlikte oyunda hangi değişiklikler olmuş.

valorant 2.06 yama notları öne çıkanlar

Ajan Güncellemeleri

VIPER

Zehir (Pasif)

Viper’ın Zehir Bulutu, Zehir Perdesi veya Viper’ın İni’nin içinden geçen düşmanlara anında en az 50 çürüme uygulanacak. Zehre maruz kalma süresine göre çürüme oranı artacak.

Zehir Bulutu’nun içindeyken zaman içinde çürüme oranı azaldı: 15 >>> 10

Diğer ajanların Viper’ın Zehir Bulutu’ndan çıktıktan sonra can yenileyebilmek için beklemesi gereken süre azaldı: 2,5 sn. >>> 1,5 sn.

Zehir Bulutu (Q)

Artık yerden alınır alınmaz tekrar yerleştirilebilir ama kalıcı bir yüke sahip olmak yerine geçici bir yük kazandıracak.

Zehir Bulutu etkinken Viper ölürse, iki saniye daha veya Viper’ın yakıtı bitene kadar haritada kalmaya devam edecek.

Yerdeki bombanın alınabileceği menzil arttı: 200 >>> 400

Zehir Perdesi (E)
Zehir Perdesi etkinken Viper ölürse, devre dışı kalmadan önce iki saniye daha haritada kalacak.Duvardan kaynaklanan tam körleşme mesafesi, sislerin kenarlarından itibaren etkili olan tam körleşme mesafesiyle daha uyumlu olacak şekilde arttırıldı.
Asit Havuzu (C)
Kuşanma süresi azaldı: 1,1 sn. >>> 0,8 sn.

YORU

Kör Nokta (Q)
Kör edici özelliğin etkinleşme süresi azaldı: 0,8 sn. >>> 0,6 sn.Kör edici özelliğin etki süresi arttı: 1,1 sn. >>> 1,5 sn.
Çatkapı (E)
Çatkapı yeteneği artık birini öldürünce yenilenmeyecek; onun yerine her 35 saniyede bir yenilenecek.Çatkapı küresinin oyunda kalma süresi arttı: 20 sn. >>> 30 sn.Çatkapı küresinin görünür olma menzili azaldı: 7 m >>> 4 mHareket eden kürenin görünürlük menzilini gösteren görseller eklendi.
Boyutlararası Geçiş (X)
Gereken ulti puanı azaldı: 7 >>> 6 Yoru artık Boyutlararası Geçiş sırasında Çatkapı’yı yeniden etkinleştirebilecek.

KILLJOY

Nanosürü (C)
Killjoy artık yerleştirdiği Nanosürü bombalarını, satın alma evresinde geri alarak yetenek yükünü geri kazanabilecek.

Silah Güncellemeleri

BUCKY

  • Temel atışın (sol tık) saçılma oranı azaldı: 3,4 >>> 2,6
  • Alternatif atışın (sağ tık) saçılma oranı azaldı: 3,4 >>> 2
  •  Hem temel hem de alternatif atışın hasar verme oranı güncellendi.
    • 0–8 metre arasında saçma başına 20 Hasar
    • 8–12 metre arasında saçma başına 12 Hasar
    • 12 metreden uzakta saçma başına 9 Hasar
  • Alternatif atışın attığı saçma miktarı azaldı: 15 >>> 5

REKABET GÜNCELLEMELERİ

  • Kariyer: Kısım Kademesi sekmesinde artık Kısım Kademesi’ni etkinleştirip devre dışı bırakabileceğiniz bir ayar bulunuyor.
    • Bu ayar, varsayılan haliyle açık duruyor fakat becerilerinizle böbürlenmek istemiyorsanız istediğinizde kapatabilirsiniz.
  • Karşılaşma Geçmişi sekmesinde artık oynadığınız karşılaşmaları modlara göre filtreleyebilirsiniz.
    • Bazen sadece rekabet modundaki karşılaşmalara bakmak istediğinizi biliyoruz.
  • Rekabetçi karşılaşmalardan kaçan oyuncuların kademe puanı artık ufak bir miktar düşürülecek.
  • Radyant düzeyindeki kademe puanı kazanma ve kaybetme oranları, Ölümsüzlük’teki kademe puanı oranlarıyla tutarlı olacak şekilde düzenlendi.
  • Özel Oyunlar ekranının sayfa düzeni ve görselleri güncellendi.

SOSYAL GÜNCELLEMELER

  • AFK tespit sistemi geliştirildi.
  • AFK davranışlarına verilen cezalar güncellendi.
    • Bu cezalara uyarılar, sıra kısıtlamaları, kazanılan XP’nin iptali, rekabetçi sıradan uzaklaştırma ve oyundan uzaklaştırma cezaları da dahil.
  • Sohbetle ilgili kural ihlallerine verilen cezalar güncellendi.
    • Bu cezalara uyarılar, sohbet kısıtlamaları, rekabetçi sıra kısıtlamaları ve oyundan uzaklaştırma cezaları da dahil.
  • Küçük bir notu da es geçmeyelim; sıfır tolerans gösterdiğimiz ihlaller, oyuncunun oyundan otomatik olarak uzaklaştırılmasına sebep olacak.

GİDERİLEN HATALAR

  • Dereceli karşılaşma simgelerinin Karşılaşma Geçmişi ekranında hizalanmamasına sebep olan hata giderildi.
  • Astra artık Spike’a Hücum karşılaşmalarına 5 yıldız yüküyle başlıyor.
  • Killjoy artık zıplayarak Tecrit cihazını çevredeki öğelerin veya duvarların üzerine yerleştiremeyecek.
  • Cypher’ın Gizli Kamera iğnesinin bazen duvarın arkasındaki oyuncuları vurmasına sebep olan hata giderildi.
  • Killjoy’un dirildikten sonra Alarm Botu ve taretlerini geri çağırdığında yük kazanmasına engel olan hata giderildi.
  • Ölü düşmanların çatışma raporunda kör edilmiş olarak görünmesine sebep olan hata giderildi.
  • Astra Astral Yolcu formundayken, yetenekleri için “Yük Kalmadı” repliğinin tetiklenmesine engel olan hata giderildi.
  • Görüş kısıtlama etkisinin sesleri boğuklaştırma efektinin Astra oyundayken tetiklenmesine engel olan hata giderildi.
  • Cypher’ın Gizli Kamera yeteneğinin Sage’in duvarının arkasını hedefleyebilmesine sebep olan hata giderildi.
  • Astra’nın Icebox’taki A bölgesindeyken, orta bölgede savunanlar tarafındaki kutuların üstüne yıldız yerleştirmesine engel olan hata giderildi.
  • Sova’nın Baykuş Dron’u ve Astra’nın yükselme/alçalma tuşları, artık değiştirilen zıplama/çömelme atamalarını olması gerektiği gibi algılayacak.
  • Spike yerleştirildikten sonra ortaya çıkan imha etme menzili çemberi artık doğru şekilde görünüyor.
  • Astra’nın Astral Yolcu formu, Sova’nın Baykuş Dron’u, Skye’ın izcileri veya Cypher’ın Gizli Kamera cihazı kullanıldığında oyuncuların ölene kadar hareket etmesini veya tuşlara basmasını engelleyen nadir hata giderildi.
    • Bir önceki yamada bu hataya sebep olan bazı sorunları gidermiştik. Bu yamayla artık hataya sebep olan bilinen tüm sorunlar çözülmüş olmalı.
  • Yere düşmüş Stinger’ın dipçiğinin silahtan ayrı görünmesine sebep olan hata giderildi.
  • Gözlemci modunda oyuncu isimleri daha iyi okunabilir hale getirildi.
  • Skye’ın İzsürenleri’nin hareketlerinin Brimstone’un taktik haritasında görünmemesine sebep olan hata giderildi.
  • Taraflar değişirken liderlik tablosu renklerinin gözlemciler için doğru şekilde değişmemesine sebep olan hata giderildi.
  • Ağ bağlantısıyla ilgili bir sorun olmadığı halde “Ağ Sorunu” simgesinin görünmesine sebep olan hata giderildi.

Valorant Nedir?

Valorant (VALORANT olarak stilize edilmiştir), Riot Games tarafından geliştirilen, oynaması ücretsiz bir çok oyunculu birinci şahıs nişancı video oyunudur. Riot Games’in bu tarzda geliştirdiği ilk oyundur. Oyun ilk olarak Ekim 2019’da Project A kod adıyla duyuruldu. Microsoft Windows için 2020 yazında piyasaya sürülmesi beklenmektedir ve 7 Nisan 2020’de kapalı beta olarak yayınlandı. Riot Games 23 Mayıs 2020’de yaptığı açıklamada oyunun kapalı beta hali 28 Mayıs’ta sona ermiştir ve oyunun tam sürümü 2 Haziran tarihinde oynamaya açılmıştır.

Yapılan Yorumlar
Bu yazı için henüz yorum yapılmamış! İlk yorumu sen yapabilirsin.
Bir Yorum Yapın

x