LOL 11.7 Yama Notları

4 dk okuma süresi
 LOL 11.7 Yama Notları

16 Mart itibari ile LOL 11.6 yama notları açıklandı hemen ardından 17 Mart’ta PBE LOL 11.7 yama notları da açıklandı. 31 Mart‘ta çıkışını gerçekleştirecek olan 11.7 yaması için şimdiden yeni içerikler yayınlandı, bu yazımızda yeni yamada gelecek olan kostümleri, şampiyonu ve sihirdar simgelerini görebilirsiniz. LOL 11.7 meta şampiyonları neler merak ediyorsanız o yazımıza da göz atabilirsiniz.

LOL 11.7 Yama Notları

lol 11.7 yama notları öne çıkanlar

Oyuna 31 Mart’ta gelmesi beklenen yeni yamanın içeri aşağıda bulunuyor; yeni kostümler, sihirdar simgeleri oldukça eğlenceli gözüküyor.

Oyun İçi Dükkân Güncellemeleri

  • Artık arama sonuçlarından eşya alabiliyorsunuz. Yaşasın!
  • Kalista’nın Kara Kargısı’nın önerilen eşyalarını mahvetmesine yol açan sorun giderildi.
  • Dükkândaki eşyalar saymayı öğrendi ve artık doğru miktarları gösteriyor.
  • ARAM’da doku iyileştirmeleri yapıldı.
  • Önerilen eşyalar artık Çarp geliştirildikten sonra bir ormancı eşyası önermiyor. Hay aksi!
  • Oyuncuların eşya dükkânının boyutunu değiştirdikten sonra ayarlar menüsünden varsayılan ayarlara dönememesine yol açan sorun giderildi.

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • Seraphine artık Pasif – Sahne Tozu yeteneğiyle yakınındaki takım arkadaşlarına nota kazandırdığında Dinçleştirici Aytaşı’nın Yıldız Işığı iyileştirmesini tetikleyemiyor. Artık Dinçleştirici Aytaşı’nın Yıldız Işığı etkisini yalnızca rakiplere doğrudan hasar verdiğinde veya takım arkadaşları üstünde yetenek kullandığında tetikleyebilmeli.
  • Karma’nın E – Direniş yeteneği veya Seraphine’in W – Saran Ses yeteneği gibi alan etkili kalkan sağlayan yeteneklerin, Dinçleştirici Aytaşı’nın Yıldız Işığı etkisini tetikleyememesine yol açan hata giderildi.
  • Lux’ın E – Işık Patlaması yeteneği bir rakibe isabet etmese bile, Dinçleştirici Aytaşı’nın iyileştirmesini tetikleyebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Xin Zhao artık yere saplandığında E – Yürekli Hücum yeteneğini kullanamıyor.
  • Gangplank’in arayüzünün yuvarlak simgeler yerine kare simgeler göstermesine yol açan hata giderildi.
  • Brand’in Pasif – Alev yeteneği gibi zamanla hasar veren yeteneklerin Büyühırsızının Marifeti’nin Vergi etkisini tetiklememesine yol açan hata giderildi.
  • Kaniçen ve Hızkesen’in bedelleri düzeltildi (3200 Altın değil, 3300 Altın).
  • Akali’nin E – Çevik Silah yeteneğinin ipucundaki hasar miktarının eşya alıp satıldığında güncellenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Banshee’nin Duvağı’nın kalkanının eşya hızından etkilenmemesine yol açan hata giderildi. Eskiden yalnızca simgesi güncelleniyordu.
  • Ornn’un Ölümsüz Kalkanyay’dan geliştirdiği Kan Koruması’nın eşya açıklaması, artık eşyanın sağladığı saldırı gücünü doğru gösteriyor.
  • Mahvolmuş Kralın Kılıcı’nın Sömürü etkisinin oyun içindeki hasarı, artık istemcideki eşya ipucundaki değerlerle tutarlı.
  • Ölümsüz Kalkanyay’ın Koleksiyon sekmesinde ipucundaki saldırı hızı kaldırıldı.
  • Neeko’nun W – Kandırıkçı yeteneği artık Tanrıça’nın Gözyaşı’nın ve bu serideki diğer eşyaların Mana Yüklemesi etkisini tetiklemiyor.
  • Aktif pasifi bekleme süresinde olan bir eşya varsa ve oyuncu İmparatorun Fermanı’nı söz konusu eşyanın yuvasına taşırsa, artık eski eşyanın kalan bekleme süresi kopyalanmıyor.
  • Maceracının Pazubendi’nin Kai’Sa’nın W – Hiçlik Topu yeteneğinin YG’sini etkilemesine yol açan hata giderildi.
  • Morgana’nın Pasif – Ruh Sömürüsü yeteneği artık ipucunda söylendiği gibi küçük ve orta boy canavarlardan faydalanıyor.
  • Sylas artık Hepbuz’un Buzlandır pasifi veya Rüzgârın Hiddeti’nin Bulut Patlaması pasifine sahip bir rakip şampiyona Pasif – Petrisit Patlaması yeteneğini isabet ettirdiğinde yük kazanmıyor.

Zayıflayan Şampiyonlar

  • Gnar
  • Hecarim
  • Karthus
  • Renekton
  • Urgot
  • Lillia

Güçlenen Şampiyonlar

  • Akali
  • LeBlanc
  • Pyke
  • Sylas
  • Volibear
  • Xin Zhao

LOL 11.7 Yaması ile Gelecek Kostüm ve Renkler

Yeni yama ile birlikte oyuna eklenecek yeni kostümler ve renkler belli oldu.

League of Legends Nedir?

League of Legends tempolu, rekabete dayalı, strateji oyunlarının heyecanını rol yapma oyunlarının öğeleriyle bir araya getiren çevrim içi bir oyundur. Tasarımları ve oynanışlarıyla kendine özgü şampiyonlardan oluşan iki takım, çeşitli savaş alanlarında ve oyun modlarında başa baş mücadele eder. League of Legends sürekli çeşitlenen şampiyonları, sık sık güncellenen içeriği ve canlı turnuva ortamıyla, her beceri seviyesindeki oyuncunun sıkılmadan çok uzun süre oynayabileceği bir oyundur.

LOL Nasıl Oynanır?

League of Legends 5’er kişilik 2 takımın, 3 koridordan oluşan bir haritada birbirlerinin merkezini yıkma mücadelesidir. Bu işlemi gerçekleştirirken çeşitli değişkenleri kullanmak durumunda olursunuz. Bu değişkenleri kullanma metodunuz da sizin stratejinizi belirler. Stratejinizi belirleyebileceğiniz 6 farklı değişken vardır. Bu değişkenler şu şekilde sıralanır; Şampiyonlar, Eşyalar, Kabiliyetler, Rünler ve Sihirdar Büyüleri. Tercih ettiğiniz seçeneğe göre rakibinize üstünlük sağlayabilir ve bu üstünlüğü koruyarak zafere ulaşabilirsiniz.

Yapılan Yorumlar
Bu yazı için henüz yorum yapılmamış! İlk yorumu sen yapabilirsin.
Bir Yorum Yapın

x