LOL 11.14 Yama Notları (2021)

3 dk okuma süresi
 LOL 11.14 Yama Notları (2021)

23 Haziran itibari ile LOL 11.13 yama notları açıklandı hemen ardından 24 Haziran’da PBE LOL 11.14 yama notları da açıklandı. 7 Temmuz’da çıkışını gerçekleştirecek olan 11.14 yaması için şimdiden yeni içerikler yayınlandı, bu yazımızda yeni yamada gelecek olan kostümleri, şampiyonu ve sihirdar simgelerini görebilirsiniz. LOL 11.14 meta şampiyonları neler merak ediyorsanız o yazımıza da göz atabilirsiniz.

LOL 11.14 Yama Notları

lol 11.14 yama notları öne çıkanlar

Oyuna 7 Temmuz’da gelmesi beklenen yeni yamanın içeri aşağıda bulunuyor; yeni kostümler, sihirdar simgeleri oldukça eğlenceli gözüküyor.

Sohbet Kısıtlamaları

LoL’ün cezalarını Riot çapındaki sistemlere uygun hale getirmek adına perde arkasında bir değişiklik yapıyoruz. Anında görebileceğiniz tek değişiklik, sohbet kısıtlamalarının işleyişi; çünkü Riot çapındaki sistemler zaman bazlı kısıtlamalar kullanıyor.

  • Yeni sohbet kısıtlamaları 10 ve 25 karşılaşma boyunca değil, 3 ve 7 gün boyunca etkili olacak.

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • LOL İSTEMCİSİ: Yeni oyuncuların oyuna ilk girdiğinde ayarların sunucudan alınamadığını söyleyen bir açılır pencereyle karşılaşmasına yol açan hata giderildi.
  • LOL İSTEMCİSİ: Şampiyon ustalığı ipuçlarındaki bellek sızıntısı düzeltildi.
  • LOL İSTEMCİSİ: Sancaklar artık grup lobilerinde düzgün bir şekilde gösteriliyor.
  • LOL İSTEMCİSİ: Bir özel oyun lobisindeyken ve izleyici konumundayken lobi dağılırsa oyuncunun siyah bir ana ekranla karşılaşmasına yol açan hata giderildi.
  • Kassadin’in Pasif – Hiçlik Taşı ve Fizz’in Pasif – Çevik Dövüşçü yeteneklerinin katledilme sonrasında birimlerle çarpışmayı yok saymamasına yol açan hata giderildi.
  • Yasuo’nun E – Atılgan Kılıç yeteneğinin zaman zaman animasyonu oynatmamasına ve bunun yerine Yasuo’yu hızla koşturmasına yol açan hata giderildi.
  • Galio artık Hextech Sıçratıcısı rünüyle doğru zamanlandığında W – Durand Kalkanı yeteneğinin yoğunlaşması sırasında Sıçra kullanamıyor.
  • Donduran Çarp ve Cüretli Çarp artık canavarlar üstünde kullanıldığında görsel efektlerini oynatıyor.
  • Anathema’nın Zincirleri’nin aktifini bir hedefe bağlamak artık yetenek kullanımı sayılmıyor.
  • Sylas’ın Tahm Kench’ten çaldığı yeteneğin, rakiplere Pasif – Tadımlık yükü uygulamamasına yol açan hata giderildi.
  • Sterak’ın Güvencesi’nin bekleme süresinde olsa bile, her zaman Sion’un Pasif – Ölümün Görkemi sırasında etkinleşmesine yol açan hata giderildi.
  • İlahsindiren’in iyileştirme atışları artık hazırlanan saldırıları engellemiyor.
  • Cehennem Maskesi’nin pasifinin zayıflatma simgesi, artık hareketsiz bırakılan rakip şampiyonun güçlendirme göstergesinde gösteriliyor.
  • Hevesli Keşiftaşı’ndan sonra Kontrol Totemi alma işleminin iptal edilememesine yol açan hata giderildi.
  • Fiora’nın W – Karşı Hamle yeteneğinin sesi, artık tüm kostümlerinde hareketsiz bırakmayan bir hasarı engellediğinde oynatılıyor.
  • Fiora’nın R – Büyük Mücadele yeteneğinin başarılı olma veya başarısız olma sesi artık tüm kostümlerinde oynatılıyor.

Zayıflayan Şampiyonlar

  • Ziggs
  • Akali
  • Xin Zhao
  • Nocturne
  • Malzahar
  • Shaco
  • Karma

Güçlenen Şampiyonlar

  • Darius
  • Taric
  • Garen
  • Graves
  • Illaoi
  • Ivern
  • Rek’ Sai
  • Seraphine

LOL 11.14 Yama Notları ile Gelecek Kostüm ve Renkler

Yeni LOL 11.14 Yama Notları ile birlikte oyuna eklenecek yeni kostümler ve renkler belli oldu.

League of Legends Nedir?

League of Legends tempolu, rekabete dayalı, strateji oyunlarının heyecanını rol yapma oyunlarının öğeleriyle bir araya getiren çevrim içi bir oyundur. Tasarımları ve oynanışlarıyla kendine özgü şampiyonlardan oluşan iki takım, çeşitli savaş alanlarında ve oyun modlarında başa baş mücadele eder. League of Legends sürekli çeşitlenen şampiyonları, sık sık güncellenen içeriği ve canlı turnuva ortamıyla, her beceri seviyesindeki oyuncunun sıkılmadan çok uzun süre oynayabileceği bir oyundur.

LOL Nasıl Oynanır?

League of Legends 5’er kişilik 2 takımın, 3 koridordan oluşan bir haritada birbirlerinin merkezini yıkma mücadelesidir. Bu işlemi gerçekleştirirken çeşitli değişkenleri kullanmak durumunda olursunuz. Bu değişkenleri kullanma metodunuz da sizin stratejinizi belirler. Stratejinizi belirleyebileceğiniz 6 farklı değişken vardır. Bu değişkenler şu şekilde sıralanır; Şampiyonlar, Eşyalar, Kabiliyetler, Rünler ve Sihirdar Büyüleri. Tercih ettiğiniz seçeneğe göre rakibinize üstünlük sağlayabilir ve bu üstünlüğü koruyarak zafere ulaşabilirsiniz.

Yapılan Yorumlar
Bu yazı için henüz yorum yapılmamış! İlk yorumu sen yapabilirsin.
Bir Yorum Yapın

x